tillökning

konstiga saker händer här
när jag skulle hänga upp tvätten hade mina vinröda gosebyxor blivit två....
hallå nu har jag två exakt lika dana, fattar ingenting
o bland erics hög av smutstvätt hittade jag en sportbh
???????

var ju och hämtade två ankor häromdan
jörgen o hans bror byggde fint ankhus o grävde damm
men ankorna har valt att bo inne hos getterna....
dom får väl ha det andra huset som sommarstuga

mycket jobb är det just nu
o mycket folk o djur har vi haft här
men nu blir det förhoppningsvis lugnt någon dag
sen kommer theres o lilla hunden

var ute i skogen i går o hittade massor av kantareller    


Kommentarer
Postat av: camilla

det är där den är. som jag letat efter min sportbh!!! nu är den funnen!

2007-07-10 @ 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0