svampkorgar

har jobbat både natt o dag o så ser det ut framöver
mellan sömn o arbetspass letar jag svamp
både igår o idag blev det korgarna fulla

tyvärr har theres haft sönder mina stövlar så jag får gå med blöta fötter
tror lilla tessan har så långa tånaglar att hon stack hål på stövlarna
dock förnekar hon detta med det bestämda
  obs personen på bilden har inget med texten att göra eller var det tvärs om??????

camilla den lilla druvan jobbar o jobbar o vaktar o vaktar
idag har hon skött vip-parkeringen till allsvenska fotbollsmatchen
inte så kul då det ösregnade

Kommentarer
Postat av: Askungen

Hörru, du din elaka styvmoder. Jag hävdar fortfarande att jag inte alls har sådär långa tånaglar. däremot kan det kanske vara så att min fotsvett frätt sönder dom. det lämnar jag osagt.. :-)

2007-07-31 @ 11:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0