kärt besök o son på vift

theres o michael är här
igår åt vi en underbar grillmiddag
michael är ju helt suverän på att laga mat
som vanligt fyllde dom på vårt kryddförråd med ett helt lass med godsaker
för er som inte vet kan jag meddela att dom har en kryddbutik i sthlm
just nu avnjuter jag en kopp av det underbara kaffet dom haft med sig
michael har placerats vid spisen där han nu lagar omeletter som vi ska äta till frukost

theres o jag ägnade gårdagen åt att skövla i buskaget - inte vårt eget - utan det ner mot getterna, där vi tror att ormet håller till

i morse fick jag för första ggn se när anki o pytte simmade i sin damm, dom brukar ju göra det så okristligt tidigt annars då bara tuppen o jörgen är vaken

igår fick jag veta av eric att det är bestämt
22 augusti stickar han till kina
o blir borta typ ett år
det sliter i ett modershjärta
men lite avundssjuk blir man ju också

så nu camilla är det bara för dig att flytta hem o ta hand om oss
vi kan nog hitta en bondeman åt dig här så att du kan bli bondemora med egen ko
visst vill du det.......



eric ska föresten bo i shanghai
och låter meddela att naturligtvis ska han äta hund om tillfälle ges
kanske ett tecken på hans traumatiska uppväxt där samtliga måltider varit kryddade med hundhår

  smaklig måltid säger vi INTE


Kommentarer
Postat av: camilla

det är ju tur jag inte pysslar med så mkt utlandsresor, men kan redan nu varna för attjag åker till usa om 2 år och driver boskap!

2007-07-17 @ 12:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0