väldigt mycket morgon

kl är nu 03:08 väldigt tidigt
goblin väckte mig av ett mindre diskret flåsande i ansiktet
efter att ha trasslat mig ur en dasan som låg på min arm o en jaffa som låg på benen gick jag ner o släppte ut hundarna
goblin hade visst hört att jag ville ha nytt golv i köket...men bajsbrunt var kanske inte riktigt vad jag tänkt mig
o det luktade inte lavendel........för att va extra snäll hade han målat om golvet i vardagsrummet också i fyra nyanser av brunt...konstnärlig hund
så nu är det lilla torpet nyskurat, snacka om kvinnligt att städa o feja så dags, där ligger ni i lä flickor

Kommentarer
Postat av: lina

heeh vilken trevlig kille ni har.. å lägga golv kan han me jisses vilka talanger ;).. Ingen bebbe här än iaf.. vi tänkta komma ut till er imorrn fm ja, syster o selma?? Är d ok eller äter han upp selmis tror du.. kan ni ju ha halmbädden redo om de skulle krystas till lite ;) kram

2007-02-01 @ 09:22:16
URL: http://memimo.blogg.se
Postat av: martina o selmis

ja han verkar ju riktigt trevlig ;) söt va han iallafall, hör av er om det är ok om vi kommer imorgon är lite förskylda ....kram på er

2007-02-01 @ 09:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0