sångstund

" det bor ingen ängel i mitt rum
men en mus i våran haaaall
yeah, yeah yeah...."

ja nu har vi en katt i badrumsskåpet, en katt i höbalen i garaget, 5 getter o 10 höns i ladan, två hundar i sängen, två hundar i soffan, en hund i biabädden o en mus i hallen
men vi kan nog tränga in lite mer för...

"stackars uteliggardjuren, djuren ute i naturen
dom som inte har nånstans att bo
när det blir mörkt
o kallt o mörkt
tänk på alla små harar o alla små räkor o alla små räkors barn......"

kom just in efter dagens andra promenad, gnistrande kallt men skönt
jörgen har åkt till norrköping för att hjälpa pojkarna igen, men i morse var vi ute o då halkade han o for som en berusad över vägen
goblin tyckte det var skitkul så han

"tog hnm i munnen
taramtatadrrara
så var han försvunnen
jag såg honom aldrig meeeeeeer..."

nej så farligt var det inte han försökte bar pierca jörgen i bröstvårtan, gissa om jag är glad att det inte var mina tuttar


Kommentarer
Postat av: Lina o gänget..

kanske vore nåt.. kika in här http://www.moonixkennel.net/luna-lith-d-kull-dagbok-1.htm :)

2007-02-12 @ 10:05:40
URL: http://memimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0