romantik på torpet

alla hjärtans dag firade vi på torpets allra speciella sätt
jörgen hade magsjuka o ingela jobbade

vi är väl för gamla för romantik, att skura toaletter är ju inte så romantiskt, som en liten extra krydda hade jag köpt en sån där lukta gott grej som man hänger på toastolen, av misstag ramlade den i toa o någon råkade spola ner den...tror det var jörgen men han förnekar händelsen...följden blev iallafall att vi fick stopp i toa.......

så för all all framtid är nu alla hjärtans dag här på torpet omdöpt till alla stjärtars dag

ikväll ska goblin o jag på årsmöte, tänkte ta med hnm för att se hur han fungerar i en större grupp av människor, hade inte gjort så om det varit kyrkliga syföreningen som haft möte (nej jag är inte med där) men på en hundklubb ska det väl gå bra

goblin ska vi för övrigt aktivt leta hem till nu, hoppas verkligen att vi kan få tag i ett bra hem...vi älskar detta "lilla" gryn

nya hem sökes också till en blandis på 6 mån o en schäfer - renrasig med stamtavla - hane 10 mån
så vet ni ngn är det bara att dom ringer
hundarna kommer även att läggas ut på tjust djur skydds hemsida, finns bland länkarna

Kommentarer
Postat av: lina å co

Jamen vilken najs afton ni verkar haft då ;).. stackarn hoppas han är bättre då! Forresten du är utmanad läs min blogg!! hehe

2007-02-15 @ 16:09:50
URL: http://memimo.blogg.se
Postat av: Linalinus

nemas problemas skriv d bara här i din blogg, kopiera frågorna o skriva va din/dina vofs har för svar... lätt som en plätt ;)

2007-02-16 @ 09:59:55
URL: http://memimo.blogg.se
Postat av: Frida

Hej Ingela och Jörgen!!!
Nu har jag hittat till er "Torpare" och jag har dessutom bytt blogg så nu hoppas jag att ni kommer in på mig :)
Ha det nu så bra, vi ses!
Kram Frida

2007-02-16 @ 20:01:59
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Berta Larsson

Hej Ingela!

Tack för sist när vi kom och våldgästade. Nu har jag sett Dina små "barnbarn" Herrejisses, De är bara alldeles bedårande. Man blir alldeles tårögd av att se något så näpet. Ses påklubben så småningom.
Berta

2007-03-06 @ 14:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0