kyligt

i natt hade dom kreativa tollarna varit i farten igen o öppnat ytterdörren, jaa det var bistert i köket i morse, nu efter fyra timmars eldande har jag fått upp värmen till 14,6 i rummet o 10 i köket, tur att man har kärringhetta såna här mornar
även ute är det ju kallt så det blev till att vira palestinasjalen från 70-talet runt huvudet, en kvarleva från ungdomens ljuva år - sjalen alltså inte huvet..ja det är klart vissa delar av huvet har ju hängt med även om det numera har blivit som en ost med svarta hål, det är därför man glömmer saker, man får vara glad så länge man hittar hem - o det är nog väldigt ovanligt med ostar som har svarta hål..nu avslutar jag denna monolog - känner att jag inte kan komma ur den på ett anständigt sätt

ska snart åka till jobbet o göra lite samhällsnytta istället för att sitta här o svamla

det är väldigt lite hundar här i torpet nu, flisan åkte hem igår, så nu har vi bara tre kvar, vad gott om plats det blev

min kusin var här igår med sina barnbarn 3 o 6 år, pojkar i bästa klätteråldern, ber nu våra egna gullungar att använda preventivmedel, vi känner inte att ni behöver utöka släkten ännu, o framförallt föd inte barn samtidigt, o ha lite framförhållning när vi ska va barnvakt, o vi vill kanske inte ha dom alla lov o hela sommarloven.......

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad har du för kusin med så unga barn?? jaha de stod barnbarn då är jag med, men vet fortfarande inte vem av dom? Nej jag ska inte avla ännu!

2007-02-22 @ 09:47:11
URL: http://camillaedholm.blogg.se
Postat av: lina å co

låter som en mycke bra idé..... :)

2007-02-22 @ 10:04:06
URL: http://memimo.blogg.se
Postat av: Askungen

Kan lugna er med att det inte finns några som helst barnaplaner från detta håll heller.. :-)

Så nu har ni mer plats i torpet..är det dags att fundliera på den där efterlängtade gårdshunden nu då? Eller njuter ni av lugnet?

Saknar er massor, men jobbar på så mycket jag kan.. det är sjukt stressigt nu blir väl bättre nästa vecka då det är sportlov..

pusspuss!

2007-02-22 @ 12:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0