äta småbarn

som svar till mina kamrater kan jag ärligt säga att jag vet inte inte om han äter selmor....har mycket svårt att tro det, han gillar inte katterna, men har inte visat ngn uppnosighet eller aggressivitet mot oss, ligger han i soffan är det bara att gosa ner sig brevid, vaktar inte, och det går bra att ta tag i hnm o säga ifrån om man tycker att han gjort ngt fel......o visst blir det fel ibland men man får ju inte glömma att det är en unghund i värsta åldern med allt vad det innebär
nyss började han fara runt o skälla härinne tror han såg getterna genom fönstret, men då kom polisen jaffa o fräste till "tig unge jag har stödvila" så nu ligger han from som ett lamm här på golvet brevid mig
hur han är med andra hundar vet jag inte det går ju bra med våra, han är inte gåpåig, och nu har han ju levt med sex andra så han kan nog läsa hundar bra, det underlättar ju att han är ett kastrat
så ni är så välkomna och om det tränger på får martina föda hos getterna...där är det mjukt o gott

Kommentarer
Postat av: Skräddarmossens gäng..

okidoki men låter bra.. kommer naturligtvis inte släppa ut våra bastarder.. möjligen om han vill så kan ju melle o monty få hälsa men de andra har besöksförbud pga felaktigt beteende hehehe... hörs då

2007-02-01 @ 12:49:46
Postat av: Bibban

Tja. Oh, vilken gosig vovve ni har. Goblin påminner om min lilla Trazan jag hade, såå söt. Ska bli kul att träffa honom. Ha de..

2007-02-01 @ 15:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0