riva rohypnol

jörgens syster gullvi med man hasse har varit här o hälsat på
trevligt värre
dom tyckte att vi bodde som på skansen

tony, min kusins pojke har sovit här i två nätter
han älskar ju katter så igår åkte han o jag o gullvi och hämtade hem en liten skönhet på 12 v
eftersom hon rev gullvi på bilresan hem får hon heta riva
rohypnol kommer efter camillas stallkattunge som heter valium vildkatt

hon är ljusröd
o nu när jag sitter här vid tangentbordet kommer jag helt plötsligt ihåg hur det är att ha kattunge
dom är överallt
just nu på tangentbordet

hundarna är väl inte hennes favoriter hon fräser o då vet dom var skåpet ska stå o går åt andra hållet

Kommentarer
Postat av: crossler

Kissen är väl snart örgens bästis eller?

2007-08-02 @ 23:18:14
Postat av: Askungen..

åååhåå. Jag vill osså ha en kattunge.. jag villvillvill :-/

2007-08-03 @ 12:23:21
Postat av: crossler

Mailen fortfarande trasig?

2007-08-03 @ 22:07:11
Postat av: Lina o gänget..

hallåhallå.. allt bra? :) Vill ni ha en liten kritvit supersöt getabock som behöver ett nytt hem..? hör av er ;)

2007-08-07 @ 18:36:34
URL: http://memimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0