ensamma igen

nu är det tomt på torpet
camilla har varit hemma över helgen men har återvänt till halmstad
eric har ju varit hemma ett par veckor men åkte idag till norrköping för vidare resa till kina
jag intalar mig att han är i kisa så känns det inte så långt bort.......

jaa så nu är det jörgen o jag o alla djuren
riva, kattungen, har tagit sin första simtur i dammen
kul tyckte hon o klättrar runt där på kanten hela dagarna

jörgen håller på att iordningställa runt omkring dammen
han "bryggprojekt" kommer att bli så stort att vi kan ha dans där nere sen
med plats för orkester o allt.....iallafall en liten panflöjt

theres min lilla askunge nu har jag köpt nya önskestövlar
leopardmönstrade
så vill du vara snäll att tvätta fötterna innan du kommer


dom är extremt obekväma att gå i men vad gör man inte för att vara vacker i svampskogen

image385

hittade denna bild på riva på camillas sida
på natten sover hon i mion säng ihop med daisy
tollarna slåss om jörgens gunst

Kommentarer
Postat av: camilla

varför får inte jag några horskor??

2007-08-20 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0