ny bantningmetod

har framtagits i kina
du får äta vad du vill
men bara använda en pinne.....

kanske något att ta till sig när det snart är dags att pressa
ner kilona i bikini.........

lugna bara lugn det har jag icke tänkt att göra
sommaren kommer som vanligt att bestå av jobb

ska förresten börja jobba så smått i veckan
det var ju ett tag sen sist.........
men nu är det dags att slita sig loss från latmasken o ta tag i livet

hundkurserna löper på bra
vi kör ju två dar i vecka nu o det ringer ständigt nya o vill vara med
det är kul
gå gärna in o titta på den underbara bilden som ligger på framsidan
på bies hemsida

http://www.123minsida.se/BIE-Harmonisk-Hund

har börjat sanera tomten så smått det är inte roligt det som kommer upp ur snön
efter tre hundar
men så är det ju varje vår

vilja tycker det är bra när det tinar
hon hittar varje dag gamla benknotor som hon släpar hem från skogen

nästa vecka kommer camilla hem
då ska jag läsa sagor för henne
jaa jag vet att hon är snart 25 men både hon o jag älskar gamla sagor
ska börja med bockarna bruse, det har vi redan kommit överens om

vad vi inte är överens om är sommarens jobbschema
det kommer att bli hårda förhandlingar
puh......

  innan vi kan ska hand på det

Kommentarer
Postat av: Askungen

Nej nej läs Rapunzel!!



Puss!

2010-03-25 @ 03:03:10
Postat av: Camilla

Ska leta upp den bästa sagoboken som finns! Sen ska du få lyssna på bra sagor!!!

2010-03-27 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0