min prinsessa

o jag har varit på turné idag
hon måste ju få instruktioner om var fisken ska hämtas osv...
fast hon tycker mest att jag ger puckade instruktioner

hon är så vacker i sitt gyllene hår nu när hon färgat tillbaka till ursprunget

ett besök hos de allra goaste vännerna hann vi också med
tack snälla för gräsklipparen
jörgen blev som barn på nytt
den går som tåget utan att vi behöver skjuta på

nu är camilla o jörgen iväg i solskenet o prövar fiskelyckan
själv har jag varit i skogen med hundarna
men dom tycker det är varmt o föredrar att ligga hemma i skuggan

jörgen ringde precis
dom är på väg hem igen
det blev inget fiske
masken står kvar här hemma!!!!
vilka storfiskare

dom åkte förbi martina för att se om dom kunde gräva där
men hon satte nålar i jörgen istället för hon tycker inte han ska gå med krycka.....
jaa jaa det är väl bäst att jag fixar maten
dom är väl hungriga efter den fiskeresan



dom får väl doppa spöna i dammen istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0