de kom blod på jörgen

jaa förlåt theres, mattias o jennie

men idag har jag klippt eran pappa
både hår o skägg
då jag inte är så stadig på handen
blir det lätt små titthålsoperationer emellanåt
idag skulle jag bara lägga det lilla avslutande klippet så där elegant
o då stack han fram örat
då kom det blod på honom
en snygg delning av örsnibben
kände genast att jag har en dold talnag som kirurg

jörgen tyckte det va udda att bedriva frisörsalong
ihop med åderlåtning....

försökte trösta honom med att behandlingen var ju iallafall gratis

jaa så kan det gå
bara det slutar blöda blir han nog som ny igen


Kommentarer
Postat av: Askungen

Den där bilden gör Stockholmsbratungen så himla stolt över sin far..!

2010-02-18 @ 12:23:46
Postat av: Camilla

Ja de förstår jag när det är en så skicklig fotograf som fångat detta ovanliga skogsdjur på bild....

2010-02-18 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0