här är här där jag är

försöker jag lära vilja
men hon tycker att
här är där en kuvasz är
lååååångt borta
men hon har full koll på var vi är



långt därborta ser man en vit prick
sen tar det sjukt lång tid innan hon nosat av hela ängen o behagar komma
idag gick tollarna bort o hämtade henne

annars njuter vi av det vackra vädret
snart är hela trädgården krattad
o veden håller på att kapas

fiskesäsongen har också börjat
häromdagen var vi o bärgade 90 kg sik

o du theres jag tycker inte du ska ta ur camilla familjekänslan
hon kan ju få fly verkligheten ibland
annars kommer jag bara att lägga ut såna här bilder på dig



o hur kul är det min lilla gullfia

Kommentarer
Postat av: Askungen

Inte mitt fel att du misslyckats med att ge din dotter en riktig familj. Vi är en grupp och om det inte passar får du väl gå ur gruppen..?!?!?

2010-04-20 @ 08:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0