djurplågeri

på hög nivå tycker hundarna
som nu bara har ca 1 hektar att röra sig fritt på när inte vi är med


fame sitter som vanligt o stirrar rakt fram


nånstans långt därborta......

inte heller får dom ju något vatten inne
utan tvingas dricka ur fontänen


vilja blev nog lite omtumlad av sin walkabout
så nu när vi är ute o går håller hon sig tätt tätt intill


eftersom det är söndag har jag klätt upp mig
som är brukligt i finare kretsar
  den outfitten är inte att leka med.......

annars är det grått o grått idag
så nu får det bli att läsa en god bok medans brasan sprakar

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fy fan vad otrevligt väder! Är inte snön borta tills påsk ja då vet jag inte om jag vill komma. Usch för snö!Jag hade ju tänkt byta till sommardäcken ju!

2009-03-29 @ 11:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0