den cykeln

åker man inte långt med
ibland undrar jag om det sitter nån på.......


idag tog vi långa turen hundarna o jag
brukar inte ropa på dom när vi går utan det är deras sak att hålla rätt på mig
när jag stannar vill jag också att dom gör det utan att jag säger nåt
o idag funkade det perfekt
     

det har gått hål i ankdammen
det kan vara en getskada så nu får dom en liten damm i den stora
 vi skulle ju iallafall utöka dammen i vår

den vanliga dammen håller sig hel o fin
observera att hundarna har egen liten brygga så då kan dricka
    tror ni att jörgen är djurvän..........

med livet som insats fotade jag även våra två dobermanvalpar
      dom är väldigt små

o så dagens tävling
gissa bajset
  första pris är en dag på vedbacken

Kommentarer
Postat av: Askungen

Ja Camilla du kom först, men skrattar bäst som skrattar sist är det inte så? Underbara dobermanvalpar förövrigt. Vill klappa på dom. Puss.

2008-02-12 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0