skogspromenader

två skogsturer har det blivit idag
först med hundar o getter, men småbarnen är som myror o när vi kommer för långt hemifrån kutar dom som en flock flyende gnuer hem igen......
så det fick bli en skogstur till med bara hundarna, underbart med alla bäckar o träsk tyckte dom

jörgen har åkt till mamma o pappa igen för att ta hand om pannan som stannat även denna dag - som alla andra dagar, min far går nog snart in i en kris, jag tycker nog att dom ska reklamera skiten, den är ju bara ett halvår o lite längre kan man ju tycka att det ska hålla

igår var mona här (en jobbarkompis) med sina helgbarn, mysiga killar runt 11 år
fame tyckte det var kul att busa med dom, härligt med ungar som tycker om djur

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag tror du uppskattar mina små kvarlämningar! Äntligen i Halmstad igen. Måste gå upp och utföra skönhetsvård,. Har långa hår på benen så jag nästan kräks!!!!

2007-03-18 @ 21:05:45
URL: http://camillaedholm.blogg.se
Postat av: Camilla

jag tror du uppskattar mina små kvarlämningar! Äntligen i Halmstad igen. Måste gå upp och utföra skönhetsvård,. Har långa hår på benen så jag nästan kräks!!!!

2007-03-18 @ 21:06:45
URL: http://camillaedholm.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hade Rockan hemma igår och han tyckte om mina marisar.. han vill helst äta opp dem. tror jag, jag tänker inte testa.

Och förövrigt så tror jag att Camelen och jag kommer få fantastiska barn tillsammans (?!) Mina barn kommer iallafall att bli snygga blandrasbarn, som kommer vara musikaliska, smarta och älska djur. De kommer att vara helt oemotståndliga och alla kommer att älska dom, och önska att de hade lika fantastiska barn som jag. och de kommer inte vara ett dugg slarviga. sådeså.

Tänker på er, och saknar er hela tiden. Ikväll ska jag kika på utbildningar och hoppas att jag hinner söka innan 15/4.. tänk vad skönt att få förkovra sig lite igen. (hoppas hoppas)

pusspåer!

2007-03-19 @ 13:42:38
Postat av: Askungen

jaja det där hemliga meddelandet var ifrån mig om nån undrade.

2007-03-19 @ 13:43:11
Postat av: Camilla

jag håller nästan med Askungen... Men de är mina barn hon just beskrev och hennes längtan av att ha så perfekta och välskapta barn som jag har... (nu skulle de kunna komma ett mothugg om att jag inte ens har man, men nej då de har jag redan tänkt på)

2007-03-19 @ 17:03:16
URL: http://camillaedholm.blogg.se
Postat av: Camilla

Eh som jag kommer få... Jag har ju inga barn ännu vad jag vet!!!

2007-03-19 @ 17:03:33
URL: http://camillaedholm.blogg.se
Postat av: Askungen

Jaha du Camilla. Nu kommer det fram!? Jag visste väl att du hade ett gäng med smått där i Halmstad..tror du du kan smyga med sånt? Man ser ju på lång väg att du är en trött 7 barns mamma redan.. en annan håller sig fräsch och pigg ett tag till.. menmen du ville ju så gärna ha lite kärlek av den där uteliggaren jag förstår det. Det är inte lätt att vara kärlekslös så då får man passa på tänkte du nog. så kan det gå, och nu sitter du där med 7 barn under 5 år som skriker och slåss.. skyll dig själv. En annan spar sig till mr. right..

:-)

2007-03-25 @ 06:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0