kvällsdisco på torpet

hittade en massa bra musik på datorn, som mina barn gömt väl...
det är en hel del tysk musik sedan eric bodde i köln får jag förmoda....
så nu brassar jag på för jörgen o katten
should i stay or should i go.........
o nu lite hip-hop yngve...sjung camilla
o nu theres för dig .......ät inte snö som blivit gul......

jag tror man blir lite tokig när man som jag fick börja arbeta i gryningen
o lika dant är det i morron...slit o släp

har just varit på skogspromenad med hundarna, det var varmt i klibbigt
men nu fick dom ju tillfälla att plocka på sig lite fästingar som dom sen kan lägga i vår säng

till o med fame kan apportera...fästingar

 Jennie o Malin är ju här för andra veckan nu så det är liv o rörelse här i skogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0