rota i det förgågna

bör man nog inte alltid göra
som idag när jag kom ur duschen (efter att ha använt
den vanlijdoftande duschkrämen jagt fick av camilla)
och jörgen utbrister att det stinker som ett indiskt glädjehus
ja glädjehus va inte vad han sa men man kan ju inte skriva vad som helst
har alltså inte tänkt rota i hans tidigare erfarenheter....

idag ska jag försöka halka mig ut till fyrudden
är tacksam att jag inte behöver köra upp här


men vår väg är inte mycket bättre



tur också att vi är så otrevliga så ingen vill komma o hälsa på
för nån större trängsel klarar vi inte av...



försök o mötas där ni



fame spanar efter våren



och vi samlar ved för att kunna värma oss vid den lilla köksspiseln



matan, vår hankatt har inte behagat gå ut sen i november

Kommentarer
Postat av: Camila

Var det jag som gav dig vaniljdoftande duschkräm? Eller var det dottern ;) Jag har en släng av dåligt minne.....



2011-02-10 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0