hallsberg nästa

jaa det blev att kliva upp straxt efter 03.00 igen...



så ser det ut när kunderna går förbi o set är inte roligt

  men vi hade en kanonplats o försäljningsreultatet var godkänt
men herre gud det var den trångaste marknad jag varit med om
dessutom var vi lite sena
visserligen gott o väl inom utsatt tid
men alla andra hade tydligen brett ut sig redan kvällen innan
o hur lätt är det att med släp ta sig förbi detta mångfald av försäljare
som aldrig lär sig att man ICKE kan ha ståndet ända ute i körbanan

hade en man som sålde stora salamikorvar mitt emot
när han packat ihop - före oss -
slängde/tappade han överbliven korv på marken
vilja som är extremt gravidhungrig greppade en hel korv
jag fick bända upp käften på henne för att få loss den
tur att hon är snäll

långa resor är det ju
o utmattade stupade vi i säng



nånstans därunder djurfarmen sover jag
tur att man har god sömn
för jag märker inte när djuren lägger sig
fotografen har för länge sen klivit upp..........

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tittar man noga kan man skymta en liten fot=)

2009-10-11 @ 09:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0