ekenäs slott

var vi vid denna ggn
skönt med pendlingsavstånd hem på kvällarna
nu är vagnen packad för nästa vända.....

annars har det inte hänt så mycket mer än jobb o jobb
undrar när jag ska nå min första intjänade miljon....

en av ankorna har mött en mystisk död
vi vet inte vad det är för rovdjur som varit framme
kanske en bonde....
(som sökte en fru)

igår kväll hade vi ju hundkurs som vanligt
o när jag körde hem var det en ond pinne/träd
som gick till anfall nedanför melkers backe
jag körde rätt in i det o rev sönder grillen på bilen
det var lite otrevligt
hade inte en chans att stanna
o även om jag haft det så skulle jag inte gjort det i mörkret

jörgen har piggnat till nu
han låg ju o kräktes ett par dar förra veckan
kröp ihop som en liten förpuppelse hos hundarna
med täcket runt sig
så låg han i 48 timmar
med undantag för toalettbesök
då var han inte så skojfrisk.....

men som sagt nu är gubben på benen igen

nu har jag varit med tollarna o inspekterat vår skog
många träd är det som behöver fällas....
men det tar vi en annan dag
ska unna mig en stund på soffan ihop med ngn film
innan det är dags att listigt dra iväg....

glöm inte att gå in o titta till viljas vackra barn
spindelharpans.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0