mors dag

är inget vi brukar fira
men jag fick följande dikt av camilla

"tänk att du låg där i juli o hade fött
tänk att det kunde bli nåt så sött
tänk att du två år senare fick en unge till
nu står du och säljer sill

jag är glad att du är min mor
och att du inte bedriver hor
idag är det dagen för mamma
var glad att du slipper amma

hurra hurra för dej
se nu till o sälj en sej"

annars har det varit en vanlig dag på det soliga kontoret
idag var det extremt varmt
inte en vindpust

har även varit internationell o pratat med shanghai, sthlm och halmstad

på tal om camilla så står hon just nu o vaktar när halmstad spelar i allsvenskan
att se på fotboll är ju inte kul
då kan ni ju tänka er hur roligt det måste va att stå bakom läktaren
i gassande solsken iklädd svart uniform och skyddsväst
bakom fotbollen liksom..........
stackers henne

Kommentarer
Postat av: Camilla

Glädjer mig och se att dikten kom fram=)

2009-05-31 @ 19:36:39
Postat av: Ann

Hahahaha!!!!

2009-06-01 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0