vem behöver

en datatekniker
när det finns en jörgen..............


nej värpa kan han inte
men annars är det nog det mesta

vår dator pajade ju häromdan
så han fick dra igång den gamla
det tog ca 15 min att komma ut på nätet
förstå min frustration när det var dags för alfapet
men då tog jörgen saken i egna händer
o med hjälp av delar från gamla datorn gjorde han där här som ny igen
många kablar är det inuti en dator
men jörgen lille ritade sig en karta över de inre regionerna o så va det fixat

helt otroligt vilken undervisning man måste haft
där på skolan i (d)rågsved

han är en pärla den mannen


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej där visst är det fantastiskt vilken tur du haft som fått en sån fantastisk man.Syns ju liksom på han eller hur. Bara rita o fixa o så klart, vilken tur att det finns några fler av den sorten. Jag har oxå lyckats knipa en. Tur vi har.

Ha de bra så hörs vi snart igen. Kramar Ylva

2009-03-10 @ 19:24:31
Postat av: Askungen

papapappapappapappa, du är inte som alla andra, att längtar efter dig blir stor då o då, det är inte svårt att förstå, å lilla papapappapappapapappa vi kommer alltid att ha varandra o även om du e gammal o grå så behöver jag dig ändå :-) Puss!

2009-03-10 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0