värdefull tid

flera minuter av min värdefulla tid la jag ner på att svara på en enkät
på denna sida
en massa fåniga frågor om fitness o annat tjafs
om jag är med i nån finessträning osv....
när jag var nästan klar svarade dom bara att jag inte var i den målgruppen dom sökte
tacka f för det
men kunde dom inte sagt det från början
o det är väldigt ont om fintessgrupper här på torpet
men jag har på fm hunnit med att klyva ved
och ta en skogspromenad över stock o sten
tror att det är nyttigare än att tränga ihop sig på ett gym
o andas in andra människors svettlukt

dessutom slapp jag duscha ihop med någon hårig varelse
har läst på camillas blogg att det är fullt av dom på offentliga inrättningar



frisk luft

som ska bli ännu häslosammare
för idag ska vi iväg på sluta-röka kurs igen
vi är såååååååååååå motiverade

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hm tycker du kan vara rätt hårig själv.... Kanske dax och säga åt dig att raka benen igen!

2009-03-05 @ 12:25:22
URL: http://camillaedholm.blogg.se/
Postat av: Askungen

Om man vill duscha hår-fritt kan man träna på hovrättens gym, där är det inte en jävel så om man besväras av hår där så får man nog ansa sig själv..

PUSS

2009-03-05 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0