trekant

hade en trevlig samvaro med båda mina barn
samtidigt igår kväll
det var länge sen
o vad passar väl bättre då än ett par parti alfapet
nej eric fick inte dispens att skriva på mandarinkinesiska
men han hade inte helt glömt sitt modersmål
vem som vann är ju ointressant......eller hur camilla
huvudsaken var att vi fick umgås en stund
ibland längtar jag efter dom så det värker i mig

 

joo då theres, jennie o mattias det är klart jag längtar efter er också

 

så nu sjunger vi alla tillsammans
  ihop med magnus carlsson

"du gav mig löften du gav mig svek
du gav mig kärlek men jag var vek
jag hade känslor det visste du om
drömmar så stora du gick när jag kom

men om du stannar kvar o ger mig chansen
så ska jag visa dig jag ber dig nu

o så klämmer vi i allihopa

kom hem vi börjar om igen
vi glömmer allt därute är det så kallt
kom hem försök på nytt igen
jag ger dig allt om du vill vara min vän

kan du förlåta kan du förstå
kan du försöka kanske du går

men om du stannar kvar o ger mig chansen
så ska jag visa dig jag ber dig nu

ja o så alla på en gång

kom hem vi börjar om igen
vi glömmer allt..........................."

det va väl trevligt med en liten sångstund så här på nätet

ska väl avslöja att nej jag kunde inte hela texten
fick googla på det
men refrängen brukar jag sjunga ofta för speciellt camilla
på tal om henne så har hon i flera dar undrat över vad det är för blomma hon köpt
dagens förslag är prärieklocka
ja den finns även i vitt
  vad tror vi om det camilla

dax att göra lite nytta kanske
fick just höra av någon - nämner inga namn
att jag har egen yxa o egna vantar
så det är bara att ge sig ner i skogen
det är hårt att va skogsägare............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0