på spaning efter våren





ja var tog den vägen
vi gör vad vi kan för att höja tempen

 det är höngården som brinner
 nya ingången påminner om fort knox men med lite röfärg så blir det nog bra

annars är mycket benknotor på våra ägor
 kan man ju fundera på vems lårbenshals det här är
vet inte var hundarna hittar allt
men gott är det tydligen


så här års är vattnet i dammen väldigt klart
väntar bara på att all is ska förvinna så vi får räkna fiskar


o så mannen i mitt liv
denna levande sexbomb
kan man inte tro att han växt upp i civilisationen som han klär sig
det gamla modelejonet

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Håll ut..... våren är på väg, i Göteborg har vi vår nu!



Ha det bra!

2009-03-23 @ 13:07:21
Postat av: Jennie

Hej på er i skogen! Beskrivningen av min pappa gör att jag skrattar högt (inget illa menat pappa) !!

Hoppas allt är bra med er! Kramar från oss där solen alltid skiner!!

2009-03-23 @ 17:39:01
Postat av: jennie

Hej på er i skogen! Beskrivningen av min pappa gör att jag skrattar högt (inget illa menat pappa)!!

Hoppas allt är bra med er! Kramar från oss där solen alltid skiner

2009-03-23 @ 17:40:24
Postat av: Camilla

Ja de är massa vår i Halmstad.... Ni borde se över om de inte finns en stuga här nere....

2009-03-23 @ 21:05:39
URL: http://camillaedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0