hur ska det gå

när jörgen redan nu fumlar så med fisken


bilderna kommer fasktiskt från ålgöl
(nej dom är inte tagna idag)



och är med berått mod stulna från theres



gissa vem som fick den stora fisken?



snyggfame har badat



ett vitt monster lurar runt hörnet

annars då
joo nu kör vi snart igång.....
allt börjar falla på plats
o livet är ganska behagligt
ända molnet på himlen är att jag fortfarande får anstränga mig till det yttersta
för att slå camilla i alfapet

pratade med min kinesiske prins igår
allt var bra
han kämpar på med sin uppsats
skolan i hongkong hörde ju av sig till hnm
o var så imponerade över hans betyg att de rekommenderade hnm att söka ett stipendium
om det slår väl ut ger det 130 000 i ngn lämplig valuta

undrar om jag också kan söka.....

Kommentarer
Postat av: Askungen

Jasså?! De bilderna knyckte ni fortare än ögat?!

Kan förstå det med tanke på vilken skicklig fotograf jag är. Det är intew skicklighet kan jag avslöja..det är tur. PUSS!

2009-03-03 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0