sjukt snygga

människor o djur
promenerade på kajen igår


  ja de e jörgen o theres

en väldigt stor båt kom det också


fast de va en annan dag
liksom kungen o silvia
vilket också va en annan dag

denna dag som varit min lediga har jag ägnat åt att feja i timmerhuset
på tisdag kommer ju eric hem, äntligen............
o theres har vi ju redan här o så kommer camilla till helgen
torpet blir fullt med ungar över sommaren
trevligt

nu ska jag mata hundarna
sen ska jag lägga mig en stund på soffan
theres o jörgen är ju som vanligt o fiskar
deras kvällsnöje.............

om allt går som planerna så kanske det blir smått till hösten
vem som ska föda
jaa det kan ni ju fundera på

Kommentarer
Postat av: jennie

ohh spännande! vem kan det vara????

2009-06-29 @ 07:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0