ada har legat med

harry potter i natt
o satt extra rött på kinden...........
för engelska flottan har sigtats vid vinga
oboj oboy oboy
eller e de kappsegling
nej det är lördag

här skulle jag nu lägga in en bild
o visa hur sjukt mycket båtar vi haft i hamnen
(men jörgen har åkt till civilisationen med kameran i fickan)
o hur sjukt mycket det har blåst
det var som en actionfilm o se när dom stora båtarna skulle lägga till
 ja det kanske va lite överdrivet
  men såna har vi många

idag har jag halvledigt o hunnit med en härlig kantarelltur med hundarna
  nej bertan va inte med
inte heller jörgen som pysslade hemma så nu har vi ny vattenpump
(de e vattenpumpen gerd.....)
o snart är även nya varmvattenberedaren inkopplad
sen va det väl som fan om inte vår elräkning ska vara nere på nära noll kronor
den gamla pumpen stod ju o gick o gick o kom aldrig till dörren.....

nu har jag varit så sjukt duktig en stund o vårdat hemmet
så nu får det bli soffan en stund
jag skiter i att solen skiner
får ju liksom nog av frisk luft o sol på jobbet

Kommentarer
Postat av: Gunnar

...inte ska vår vackra värld,

bryta samman lilla Gerd,

för en vattenpump, det måste du förstååååååå!

2009-07-12 @ 17:40:01
Postat av: Camila

De är vattenpumpen Gerd,de är vatten pumpen Gerd, de är vattenpumpen som har slutat gååååååå.

2009-07-12 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0