pussel

att försöka fördriva tiden när man är sjuk är inte alltid lätt
jag har plockat upp ett pussel på 1000 bitar för att roa mig

men nu ger jag upp
för den som tycker det är roligast är riva
  har aldrig varit med om en katt som är så bra på att apportera
hon stjäl allt o springer iväg med
just nu är det mina pusselbitar
för att skoja till det har hon emellanåt raveparty på pusselbordet
så nu ger jag upp
ägnar mina kvällar åt alfapetspeö med camilla över nätet
vet inte om jag ska vara stolt över henne eller förbannad
men jag har inte lyckats vinna över ungen en enda ggn

på begäran visas här en bild på köksskåpet
  det passar bra in i vårt fina kök

annars börjar vi väl så smått krya på oss
jag har ju tappat rösten vilket jörgen tycker är underbart
idag har vi orkat oss runt i skogen en sväng med hundarna
vilja o jaffa har börjat löpa så nu blir det väl som sthlms blodbad härinne ett tag framöver


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0