katastrof

en stor katastrof har drabbat oss här på torpet
känner mig som en knarkare utan heroin
eller en spelmissbrukare utan en bingohall
hej jag heter ingela o jag är alkoholist......

min älskade fjärrkontroll till tv:n har gått hädan
trots att jag vårdat den ömt o den aldrig lämnat min famn
men nu har det gett upp
och för en zappare som mig går det inte att beskriva med ord vad detta betyder

hur kul är det på en skala när man måste resa sig ur soffan o manuellt byta kanal.......

 sitter nu här i arla morronstund o väntar på att canal digital ska öppna sin support
dom får skicka en ny med expressbud..................ridande polis eller vad som helst
bara det sker NU
ska även passa på o byta till en hdbox så vi kan utnyttja vår hd-tv
även om jag inte tror att vi gamlingar ser nån skillnad

har anmält snyggvilja till utställning i karlstad nästa månad
skönt att ha proffshandlers som tar hand om allt
så det blir att låna ut den vackra den helgen
hon ska vara med sin älskade festman gere

  vem vet kanske blir just dom ett par i framtiden


får väl försöka tvätta av henne det värsta innan hon åker

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja men du sover ju!!!

2009-02-01 @ 15:42:54
URL: http://camillaedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0