djurräddning akt 2

för andra ggn idag räddade jag livet på råttan
det var förmodligen samma som vilat sig lite i vår kallhall
ända tills en av katterna fick tag på den
igen

nu bar jag ner den i skogen
med livet som insats
hala innetofflor lämpar sig inte för snö

då händer nåt väldigt oväntat
en skata kommer o tar råttan............
hundarna som också sett animal rescue på tv försökte ta skatan
men den for iväg
med den lilla råttan i munnen

"hon tog den i munnen så var den försvunnen, jag såg den aldrig mer"
ja den lilla sångtexten av rallygänget kunde jag sjungit
men det gjorde jag icke

 
http://www.youtube.com/watch?v=ye7Cac56WV4&feature=PlayList&p=D7D4A505252D584F&index=0&playnext=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0