om det inte vore för

grenar, barr, ojämna stigar, spindlar, ormar o andra onda varelser
skulle det vara trevligt att gå i skogen
men det blev iallafall en liten hink kantareller idag också
 
vår veranda har nu nästan fått golv ända hela vägen ut
o jag har städat hos hönsen

lite vanligt arbete blev det också
imorron måste vi ge oss iväg redan i gryningen
o dagen efter ännu tidigare..............ingen idé att gå o lägga sig
imorron åker vilja till sin norske pojkvän
de har ju stämt träff i de norska fjällen............
hon blir borta ett par dar

camilla har lurat mig att på facebook spela ett farmarspel
men jag förstår inte riktigt hur det går till
men jag har iallafall köpt en ko
men hade bara råd att inhandla en liten bit staket
så nu kommer nog kossan att äta upp mina grödor som jag sått
komplicerat spel det där..................

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej kossan kommer inte äta upp dina grödor. Den står bara där och ska mjölkas då och då!!! Glöm inte och skörda, de är ju så du får pengar!

2009-08-24 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0