igen

i morse satt det en padda i vårt kök
var kommer dom ifrån
den var luden av viljahår
lite udda....
en padda i päls....

besiktat bilen har jag gjort idag
ja det är alltid mitt jobb
o som vanligt gick den igenom utan annan anmärkning än att
skyltbelysningen inte fungerade
jörgen är lika förvånad varje år
han undrar allvarligt vad jag gör med besiktningsgubbarna
som ger mig blankt papper
men det tänker jag icke tala om

ikväll ska vi supa som svin o fira valborg....
eller inte
jag smuttar på ett glas vatten o jörgen skojade till det o tog en lättöl till maten

imorron kommer kumlainternerna
hoppas det går bra med hundarna
det var ju lite gruff sist
men nu ska väl alla ha löpt färdigt
annars får vi ha dom på var sida av staketet så det ordnar sig
ser fram emot att få spela kort igen
sen ska vi väl hinna med att fixa till grishagen
håller värmen i sig kan vi ju snart ta hem årets små grymtare

idag flyttar jennie med familj upp till lycksele
hoppas det går bra för dom
men jag förstår inte varför alla våra barn måste bo så förtvivlat långt bort
vad är det för fel på tryserum??


inga ormar i dammen idag
men ni må tro att jag spanar....

Kommentarer
Postat av: Jennie med fam.

Tack för tankarna på oss! Tyvärr är nog inte tryserum något för oss! Känns väldigt bra att vara uppe igen och Bira blev så lycklig med nya vovve-kamrater! Men hoppas att vi kan komma ned och hälsa på snart endå, trotts dom långa milen! Kram på er där ute i skogen!

2009-05-01 @ 21:02:20
Postat av: Askungen

Det är inga fel på Tryserum, förutom att det inte finns några jobb och är svårt att få tag i kokain.

näe skämt åsido så känner jag ibland att Tryserum är ett alternativ, som när jag idag gjorde ett tappert försök att "göra stan" och fick pressa mig längs väggarna på Drottninggatan eftersom hela jävla 08-området beslutat sig för att "göra stan" just där jag tänkte göra det.

Då gick jag o la mig i närmsta park o drack öl tillsammans med de andra stjärnorna, tills jag blev så kissnödig att jag var tvungen att åka hem. haha.

Puss på er, saknar er men snart är jag hemma en sväng!

2009-05-02 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0