slem

vaknade av att jag flöt omkring i mitt eget slem
ni vet en sån dag när man inte vet om man har fett eller blött hår
passade på att städa hos hönsen innan jag tog en välbehövlig sanering i duschen
så nu sitter jag här fräsch som en nyponros o bokar stugor inför vinterns strömmingsturne
vi börjar med alla vårs favorit julitta
sen ska vi till baldersnäs, ingvar oldsbergs herrgård, den gamla skojaren.......
o så mårbacka, där det är så läskigt att gå på toa, längst in i den mörka herrgården ligger den
 koberg i gengäld har inga toaletter utan bajamajor, yippie...eller
ekenäs sen o då kan man ju åka hem på kvällen o uppsöka damrummet
så ett par helger i sthlm o hotell theres som äntligen bor på nedre våningen så jag slipper få svindel

hundarna är lyckligt omedvetna om hur många mil i bilen som väntar
men det brukar ju funka bra
nu går dom här o trampar o undrar varför dom aldrig får gå ut......joo dörren är öppen men dom ligger o väntar på att jag ska ta på mig skorna o traska ut i skogen

ikväll är det kurs igen, vi ska vara på vika så jag tänkte ta med mig snyggvilja

Kommentarer
Postat av: Askungen

Det är rätt, ta med snygg-Vilja så blir alla gröööna av avund o vill köpa hennes valpar sen :-)

Om det fortsätter såhär kanske ni får komma till Tomas o bo istället, han har ju tom. en stor tomt som hundarna kan kissa på :-) Puss!

2008-09-15 @ 12:31:54
Postat av: Angelica

Hejsan! Tack för tipset. Nu har jag tingat en ankman åt min hona. Han får bo kvar tills vi har flyttat. Du får gärna komma på kaffe när jag har fått iordning på allt, det vore jättekul. Vi kan väl höras av?

Angelica

2008-09-16 @ 13:27:36
URL: http://meys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0