promenaden

på vika igår med kursen gick kanon
vilja uppförde sig acceptabelt även om hon numera också är en skogstamigjävel
alltså en hund som lever sina dagar fritt utan koppel o inte förstår varför man ibland måste ha det på sig
idag tog vi en blöt skogspromenad o fick ihop dagens kantellskörd
har blivit så kräsen att jag numera bara plockar stora kantareller o i nödfall trattisar
har ju även mina ställen med svart trumpet
idag gick jag ensam med hundarna o då uppför vilja sig exemplariskt, håller sig hela tiden inom synhåll
men är husse med är det större områden som måste vallas av.....
skönt att hon inte jagar
hon går bara runt o fnular.....

ikväll ska vi på en infoträff ang. starta eget
förra ggn blev det ju inställt eftersom det bara var jag som anmält mig
så den här ggn släpar jag med mig jörgen, han är så lycklig......

bokade lite boende igår inför julmässorna
vi hade ju ett kanonställe utanför koberg förra året
men när jag pratade med ägaren var det fullt...
men snacka om service han fixade med sin granne så vi får bo där
så nu får vi hästar som grannar
www.lindhestar.com

kanske går så att jag skaffar mina islänningar som jag alltid drömt om
eller vad säger ni tjejer

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan mor! tar du hem en islänning dödar jag dig!

2008-09-16 @ 20:27:21
URL: http://camillaedholm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ungefärligt 6.7 mil är det från Mårbacka till Kronoparken. Så nu är det bara att masa sig till oss när ni åker in i de värmländska skogarna! Ni är så välkommna!!! =) Och Ingela, INGA fler djur!!! Särskilt inte hästar!!!

2008-09-21 @ 09:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0