mitt i natten

kändes det som när jag vaknade av vår underbara ringsingal
"detta är fredrik reinfelt, dags att gå upp o göra lite nytta)
vi måste byta den......
för en nattarbetare är det snudd på tortyr att börja arbeta 07.00 på morronen
det är ju då jag normalt åker hem för att lägga mig
men efter enstadig frukost, ett par koppar kaffe o några cigg (hela kostcirkeln) (cigaretter består ju av bara fibrer)
var jag redo

jörgen hade ett roligt samtal med sjukvården igår
tur att han är en fridens man
jag hade anmält dom
han skulle beställa tid hos doktorn o fick som vanligt dra hela sin historia för telefonisten, eller sköterska eller vad dom nu är, ståupkomiker kanske
när han berättar att hans axel efter operationen blivit så mycket sämre att han inte kan använda armen säger hon
- då får du väl använda fötterna istället....
plats för skratt, eller.........
ett sånt svar kan faktiskt knäcka vem som helst, även om jag gärna skämtar så finns det gränser, eller......

annars kan ju en del vara roligt
eller som bert karlsson sa om bosse ringholm
"han är inte dum egentligen, han har bara lite otur när han tänker"

är du nöjd med din kinesiska bil
nej det är en riktig rishög

vad kallar samekvinnorna sina dildos
fusklappar

vart går tarzan när han vill veta vad klockan är
till urskogen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0