en ledig dag nästan

har jobbat tre nätter så en dag o nu två nätter
lite mycket just nu
tänkte jag skulle hinna rensa upp i min blivande rosenträdgård men det blev inte idag heller....
det blev en sväng med hundarna i regnet o så kortspel hos mamma o pappa
en stor sensation höll på att inträffa när jörgen nästan vann

plockade en sjukt stor kantarell häromveckan
eller?
allt är ju relativt o beroende på vad det jämförs med
en kuvasz



eller en snusdosa


eller två katter


har ägnat en stund åt att reta upp mig på vissa människor som inte kan stå för vad dom gör o så
men nu ska jag inte lägga mer energi på det
dom kan ju inte rå för att inte hissen går ända upp, eller????

tur att man själv är så intelligent o felfri
o att jag dessutom omger mig med likasinnade
tänker då främst på camilla, theres o jennie mina små perfekta gullfior

googlade faktiskt på just gullfia
det finns ingen betydelse
fast jag vet vad det betyder för mig

  rapunzel har släppt ut det långa håret, det ni flickor där ligger ni i lä



snart kommer snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0