inte tomten eller brevbäraren

    

följande lilla historia utspann sig idag när jörgen o jag stod kön till kassan på hemköp
framför oss satt ett litet barn, typ två år i en kundvagn
när han fick se jörgen log ungen med hela ansiktet o vrålade:
pappa.....
genast vände jag mig till jörgen med ett jasså
den unga modern försökte ursäkta det hela med att hon inte kände igen jörgen
men jag kontrade med att man inte alltid kommer ihåg alla detaljer och att det här skulle vi minsann prata vidare om när vi kom hem..............
så nu vet vi det är inte tomten eller brevbäraren som är far till alla barnen utan
  jörgen.....

fy f nu sköt dom en av grisarna
o där gick den andra
nu gråter jag snart....
har låst in mig med hundarna o lyssnar på björn rosenström på högsta volym
men han lyckades inte överrösta slaktaren.........
jag har inga problem med att stycka osv
men tycker det är lite obehagligt just som dom ska tagas av daga.....

men sånt är livet
nånstans har jag tagit beslutet att vara köttätare o då känns det iallafall bra att veta att grisarna har framlevt sina dagar lyckliga med stor hage att böka i
nu pratar vi inte mer om det
som jag skulle ha sagt till barnen

på tal om det så ska camilla opereras imorron
nej hon har ingen fickkniv uti sin mage.....
utan det är den berömda tån som ska åtgärdas
tänker på dig gullfia

jaa theres naturligtvis tänker jag på dig också

nu ska jag avnjuta en stund tillsammans med lars winnerbäck
när jag hör honom brukar jag tänka på jennie

eric o mattias då
joo dom finns också i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Jennie

Trevligt att jag finns uti din tanke! Tänker på dig också när jag utav misstag någon gång får höra Björn Rosenström... Äh jag tänker på er oftare, kan jag lova.. Kul att få påhälsning av er snart. =) Längtar

2008-10-24 @ 08:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0