frukost i de gröna

fick hundar o katt avnjuta idag
 
själv har jag varit ledig o då passat på att putsa koppar
jaa inte kaffekoppar utan såna där blanka kaffepannor o annat krafs man måste ha om man bor i ett torp med spiskåpa över vedspisen i köket

vi har lyckats göra det omöjliga
nämligen att på ikea köpa något dom redan satt ihop
fråga mig inte varför
men för oss blev det problem
vi har köpt en bäddsoffa, ihopsatt vikt 98 kg
hur breda dörrar tror ni det är i torpet
hur kul tror ni det är när soffan kilat fast sig i hallen..........inte så jättekul tyckte jörgen som hade fastnat medan jag va på hundklubben
fick efter ett desperat telefonsamtal kasta mig i bilen o åka hem
"kommer du inte nu hämtar jag motorsågen..."
jag va hemma runt nio, vid elva på kvällen va eländet inne bäddad o klar.........vi var lite trötta

men vi sover bra i den o jörgen slipper nu gå i trappan upp till sovrummet
jörgen är förresten idag i norrköping o förlustar sig med mormor o morfar
hundarna o jag njuter av solen

bonden över skogen har släppt ut sina kor o i helgen gick vilja på elstängslet
skitbra, för aldrig på livets tid att hon kan tänka sig att gå åt det hållet igen
hennes patrullrunda var ju lite väl yvig tyckte vi men nu håller hon sig där hon ska

Kommentarer
Postat av: crossler

Skönt att höra att allt "gammalt" folk finns på markplan sådet ej blir fler olyckor.
Ha det
Kram

2008-05-08 @ 16:59:28
Postat av: Lina & co

Hörrödu inte kan du sprida såna lögner till mina nya arbetskamrater ;) Jag har ju faktiskt 4dogs nu.. inte 3 hehe. Sen HETTE jag Karolina tills för 2,5år sedan.. nu HETER jag Lina!! Så d så... ;) De undrar nog vad jag är för konstig typ som säger en sak åsen kommer du o säger en annan.. haha

2008-05-09 @ 09:29:02
URL: http://igmini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0