maud o mona

nu har dom kommit
   
eftersom det blev två flickor så kanske det passar bättre att dom heter maud o mona än fredrik o anders
dom små liven verkar iallafall trivas i sin superstora hage
 vilja undrar om dom får godare mat
hundarna tycker att det är lite ovant med grymtande i hagen men grisarna är coola


 camilla som inte vill va med på bild har idag åkt hem till halmstad
så nu är det tomt på torpet
med sig hade hon theres små prinsessor som ska bli brattssvin i tylösand
 nej vars dom ska flytta till den familjen som har stallet där camillas häst står
slutet gott allting gott även för dom

och så årets stora händelse
 jennie ska bli mamma o jörgen blir alltså morfar..........jag får väl bli plastmormor
nu ser vi fram emot att få smycka torpet med gungor, klätterställningar o sandlådor


Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis till tillskottet på Torpet! =) De ser mycket goda ut! Haha, ja vi förväntar oss ett mycket barnvänligt torp! =) kram på er!

2008-06-12 @ 19:16:05
Postat av: Camilla J Edholm

Ja jag måste säga att jag är mkt moderiktigt klädd när jag är hos er!

2008-06-13 @ 23:12:59
URL: http://camillaedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0