honom ska dom operera.............

image295

ja nu är jörgen opererad i axeln o jag lovar att han inte kan lyfta katt på ett tag.................
det är som en liten privat sjukstuga här på torpet för närvarande
jörgen är vettskrämd över att jag ska smitta hnm med min läckra hosta o snuva

kallt som f är det också
men bara typ 3 månader kvar till våren

image296

image297



vilja älskar snön

för tollarna är det mer tveksamt


      camilla har jag ju närt vid min barm i norrland så hon trivs i detta vita element

televerket var ovanligt snabba, eller inte det tog fem dagar innan vi fick tillbaka telefonen

dagens tanke går idag till martina o karro
tänker på er tjejer.....................undrar om det finns en mormorhimmel också, men det gör det säkert
där finns förresten min underbara mormor nanny..............


Kommentarer
Postat av: Camilla J Edholm

Jag är ju så snyggt klädd!!! Fantastiskt eg!

2008-01-05 @ 10:51:36
URL: http://camillaedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0