det ser så skönt ut

när solen skiner o sen när man kommer ut är det kallt så man får tårar i ögonen
     

träningen i torsdags med vilja o dom andra unghundarna gick kanon
men jag förstår att det kommer att ta flera år innan jag kan starta henne på lydnadstävling
målet nu är att miljöträna o kunna koppla av med andra hundar o det går ju bra
efter träningen hade vi möte o då agerade hon som vanligt dörrmatta i klubbstugan
rör inte en fena o dom som vill ut o in får kliva över henne................

vi har vårstädat torpet
bort med damm o sot o spindelnät.........kanske borde göra det oftare
idag blir det storstädning av badrummet
dom små svinen som bor där är ena rackare på att skräpa ner, men dom är söta
men du theres vi skulle ha dom i tre veckor o nu har det snart gått tre månader.........
ska dom va här i sommar också måste jag lägga in en beställning på utebur hos rojguns småservice

den lilla oljeshejken


idag ska jag baka maggies urgoda pizzabullar igen

för er som inte prövat finns receptet på klubbens hemsida  www.vbhk.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0