det lilla lilla köket

börjar nu ta form





visst blir det fint
jörgen är en fena på att få till det

jag är extra glad över att jag förhandlat mig till att få sätta upp ding dong klockan
det är ju så hemtrevligt när den slår
jaa kanske inte på natten

nu behöver vi bara en ny/beg spis så vi får snygga till den delen också
kylskåpet är ju nytt men det ska byggas in brevid nye spisen

så är det nån därute som har en spis hör av er
60 cm, med vanliga plattor eller häll

snart dags att åka till jobbet
kom precis in efter en promenad med hundarna
men idag är det väder för pingviner
hu jeda mej så kallt
 

Kommentarer
Postat av: jennie

God jul på er! Jätte fint blev det måste jag säga!!! Väldigt fint, det gjorde du bra pappa! kram på er

2008-12-25 @ 08:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0