av min godhet

lät jag den hemska orm på ca 7 meter som låg med öppet gap o tänkte sluka mig o hundarna,
fortsätta leva
det var dagens goda gärning
jag jagade den till skogs
(ok de va en kopparorm o kanske bara på 6 m)

på tal om farliga djur
häromdan höll vi på att bli nersprugna av en stor älg
hundarna stirrade förundrat på mig
sen stack vilja
åt andra hållet......
inte mycket till vakthund det inte

nu har eric åkt tillbaka till kina
det var underbart att få ha honom hemma ett tag
mitt mål är att plötsligt händer det
o så har jag råd att åka o hälsa på i shanghai

imorron kommer camilla hem en snabbis
hon var på sjukhuset häromnatten
hade vaknat av en hemskt magsmärta
det kändes som hon skulle föda barn sa hon
men eftersom hon inte är gravid är det lite svårt...
dom hittade inge fel
kanske har magen tagit stryk av allt nattjobb

på tal om jobb trodde jag att jag skulle få ta det lite lugnt
innan strömmingssäsongen drar igång
men det blev bara en dags ledigt innan dom ringde.....
working nine to five......eller??????

jörgen sa
jag går o fiskar o så tog han sitt spö o for iväg
annars går han o beskymrar sig över bilen som håller på att gå sönder
ska åka med morfar i morron till linköping o köpa delar
jag har ett billigare sätt att åtgärda bilproblem
når det börjar låta konstigt så höjer jag radion
så slipper jag det problemet
väntar på att han ska komma hem så vi kan äta
hemlagad pizza o nyplockade kantareller
hundarna o jag går varje dag o plockar, härligt

såg senaste rambofilmen igår
what a man what a man

dagens bild är på vilja med handlern molly från kuvaszspecialen där de kom tvåa i barn m hund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0