samtal från asien

pratade med min prins igår
det var ett tag sen sist
skönt att höra att han har det bra, men det river i ett modershjärta när jag hör hans röst


trodde det var klart med att han i höst ska studera i london
det är ju nästan hemmavid
men nu har dom visst planer på att kanske stanna i shanghai...........vi får väl se
känner jag dessa herrar rätt kan det imorron va en annan världsdel
men som sagt huvudsaken att han trivs
för alla nyfikna kan jag meddela att han inte har någon kinesisk flickvän
han tycker inte att det är läge att nu när han inte vet var han ska ta vägen inleda något seriöst
så nu vet ni det
 
camilla, min lilla druva har kommit in på en ordningsvaktsutbildning som hon visst ska går här i vår
det krockade lite med hennes orinarie utb. men det löser hon nog
samtidigt jobbar hon ju extra som väktare o tillbringar eventuell ledig tid i stallet
förstår inte hur hon hinner
sen plågar hon mig med att lägga ut vackra bilder på havet från halmstad
måste säga att jag blev avundssjuk på hennes hav, ska se om vi kan få en ledig tid o åka ner
men som sagt nu ska hon ju få licens att bära batong, så det gäller att passa sig


askungen kämpar på med sitt nya jobb på hovrätten i sthlm, det passar nog henne att ha något att bita i
nästa vecka ska hon flytta till eget krypin, nej hon o michael ska inte skiljas bara prova på ett annat boende ett tag
som det ser ut nu kommer vi att efter sommaren åka runt med fisk igen och då kommer vi o hundarna att
bo på pensionat theres, vida känt för sina skrynkliga lakan.............och god service
hoppas hon får lite sommarsemester o kan komma hem ett par dar


jennie o eric har ju blivit med hund
en liten skönhet till dalmartiner
hoppas att dom snart kan komma hem, det var ett tag sen sist nu
men dom har också fullt upp med sitt, nya jobb o så
får se om vi kan passa in ngn marknad åt deras håll i höst så vi får prova även detta pensionat
men som sagt huvudsaken att barnen har det bra...

o så mathias han är ju numera utbildad fotograf, så därför finns han inte med på bild
han har precis öppnat eget o ringer ett par ggr om dan o konsulterar jörgen om allehanda problem
det är smärtsamt att bli vuxen....

men som tur är har ju rojguns småservice dygnetruntöppet så det är ju bara att ringa

själv har jag i dag begåvats med en ledig dag
det får nog bli lite trädgårdsarbete
o så kaffe i solen förståss

  snart är det så här grönt igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0