gamla synder

med anledning av camillas något beska kommentar ang. gårdagens inlägg, förstår jag att vissa saker i barn/ungdomen har bitit sig fast på ett negativt sätt
naturligtvis kommer jag att så fort ni samlats camilla, theres o jennie att uppmärksamma att ni alla tre är kvinnor och har mens
angående detta mensskydd som camilla fortfarande kommer ihåg med stort trauma, vet jag faktiskt inte vad jag hade för alternativ
men det kunde ju ha varit värre
en annan händelse som också kommer upp när man minst anar det är den gången då vi inte hade ngt toapapper hemma utan camilla erbjöds milittafilter att torka sig med........
var du tacksam över att dessa filter inte togs fram i denna känsliga situation..........
vet inte hur det är med jennie, men theres har också ett sånt millittafilterminne från sin barndom
så det har tydligen förekommit i fler familjer
istället för att se detta som en sten i er vuxenryggsäck tycker jag att ni ska vända det till ngt positivt och vara glada över att ni har så kreativa föräldrar
eftersom jag inte kände varken jörgen, theres eller jennie när mina små styvdöttrar blommade ut till kvinnor måste jag till mitt försvar få säga att vad ni upplevde då kan ej ge er anledning att straffa mig i månens namn

men camilla
den där magnus ugglakonserten som jag inte gav dig tillåtelse att gå på i din tidiga pubertet var av omtanke om dig och där kan jag icke anse att jag gjorde något fel...........


Kommentarer
Postat av: Jennie

Måste erkänna att något millittafilterminne kan jag inte ta mig till minnes att jag har. Jag är den lyckligt lottade dottern. Angående min mens fick jag faktiskt välja bind-storlek själv så det så. =)

2008-04-14 @ 17:14:05
Postat av: Camilla J Edholm

Var glad för det. jag fick nog en vuxenblöja på mig eller nått.. ja de va traumatiskt!

2008-04-14 @ 18:14:42
URL: http://camillaedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0