jobb

jaa så var det dags igen
ska iväg snart o jobba
sen blir det nätter hela helgen.............
får se hur mycket det blir framöver

tänker på eric som fyller 20 i morron, min prins
camilla mailade över en länk till aftonbladet o gjorde mig uppmärksam på att det är en supertyfon på väg mot shanghai

dagens fråga lyder
är det bra eller dåligt att bo på 30:e våningen vid sådant oväder?

var nere i skogen en sväng med hundarna o då fick jag höra att dom håller på att hugga ner skog
jag vill också ha en egen skogsmaskin så vi kan ta ner lite träd o sälja
sen åker vi utomlands du camilla
vi får ta med mormor o styva theres

vi har ju mycket skog att avverka men det blir inte lönsamt om man ska hyra in en maskin
får se hur vi löser det..............

Kommentarer
Postat av: camilla

Vill inte ha safari! Erkänn att den var stor den jäveln!!!!

2007-09-18 @ 15:12:07
Postat av: Askungen,,

Jag kan väl tänka mig att resa med er om jag får ett eget rum... jag skulle aldrig vilja dela rum med Camelen, för hon är så stökig av sig! Puss!

2007-09-18 @ 17:56:02
Postat av: Askungen

..jaja.
thereswidgren.blogg.se
nöjda nu :-)

2007-09-18 @ 20:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0