valpar

idag har valpkursen varit här o tränat spår o sök
alltid lika mysigt med allt bus
tror det var ganska trötta hundar o hussar/mattar som åkte hem efter avslutningsfikat i solen

det har varit ett par hektiska dygn med jobb både natt o dag men nu börjar kroppen återhämta sig

kul när camilla o jag jobbar samma nätter
ni ska tro att det värmer när man får mess runt tresnåret på natten
det är så skönt att veta att någon mer är vaken

imorron börjar jörgen sin arbetsträning.........
själv ska jag o hundarna valla get o loppa oss

image79

Kommentarer
Postat av: Camilla

I dag har jag inte gjort ett dugg men än att plugga och gissa om jag är stressad=) Är ju inte van att ta de lungt. Men jag tvingar mig själv att sitta ner och bara andas! Kiss

2007-05-20 @ 17:54:41
Postat av: Camilla

Nu sitter jag här i ottan och ska ta min psykel och åka och jobba. I bland önskar jag att jag haden bil!

2007-05-22 @ 05:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0