säng säng säng sova sova

trodde jag skulle få loppa mig i början av veckan
men tji, hoppade in en extranatt, så den här veckan blir hård 6 natt/dagpass

även om jag inte räknar med att få några sympatier så kan jag meddela att jag fortfarande har satans ont efter getattacken i knävecket
dessutom försökte en fästing krypa in i örat på mig igår.....

jörgen åker varje dag o träffar doktorer, psykopater, arbetsterpifter osv.....han tycker det är så kul
vi får väl se hur det slutar....men han har ju fått hård träning i att överleva speciellt när camilla o theres är hemma samtidigt


Kommentarer
Postat av: Camilla

Får väl tajma in en liten semester och komma hem båda två för att jörgen ska avlägga sitt examensprov! Tålamod är vad som krävs har han bara de kan vi friskförklara honom! eller ta med han o pannera fisk, så blir han iallafall fiskförklarad...

2007-05-15 @ 20:35:35
Postat av: Askungen

Jag kan instämma med Camelen, jag åker gärna hem för ett slutgiltigt prov..
vi kan smörja sadlar på köksbordet och sprida kläder på golven. Vi ställer upp, eller hur Camilla?

2007-05-16 @ 10:59:11
Postat av: Camilla

Jag kan ta med mig alla stringtrosor jag äger för att sprida dem för vinden vid torpet! O tar sedan as-kungen;) med sig sina oxå blir det ett extra hårt test!

2007-05-16 @ 15:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0